Založ si blog

Kdo som a o čom by mal byť tento blog ??

Nebudem Vám Tu teraz písať, že každý deň pridám nejaký príspevok….mám sice v hlave viacero tém, o ktorých by sa Vás rád zoznámil vážený čitatelia blogu, ale ako vravím….chvílku trvá kým dostanem chuť na písanie, ale zas na druhej strane pokial má múza nakopne, bude toho veľa….sami neskôr pochopíte o čom vravím. Kdo vlastne som ??

 

Vlastným menom Martin, ale prezívky mám viaceré…..Drak, Jade, Bukino atď. Bývam na Slovensku v prekrásnom meste Trenčín, kde som sa narodil a žijem doteraz.

Nebudem tu teraz písať či som slobodný, veriaci a dalšie rôzne veci, časom podrobnosti prezradím v článkoch čo hodlám napísať.

 

Pokial sa v nich nájdu nejaké nepresnosti príp. chyby prosím o odpustenie…..nie som predsa len žurnalista, či profesionálny novinár.

 

O čom vlastne blog bude. No budem prezentovať svoje názory, zážitky čo som za svoj 38r. život zažil…niekedy humorné, inokedy na zamyslenie, ale predovšetkým moje súkromné pocity.

 

To by bolo na začiatok všetko, dúfam že články a príspevky sa Vám budú páčiť…..s pozdravom

 

MARTIN

Sedím, píšem……rozjímam…

28.04.2011

Dnes som odviezol babičku do nemocnice……možno trocha smutný začiatok, ale aby ste pochopili aké myšlienky my teraz bežia v hlave trocha sa rozpíšem o svojej minulosti, rodine. Kde vlastne začať ?? Bohužial moji rodičia sa rozviedli, ked som mal 5r. a s bratom som ostal u otca. Mama nebola schopná sa o nás starať. Bola alkoholička, užívala pravidelne lieky a [...]

Ženy, muži….hladáme si partnera na celý život

23.04.2011

Na napísanie tohto blogu ma inšpirovala včerajšia (22.04.2011) relácia na Prime „Show Jana Krausa“. http://www.iprima.cz/showjanakrause/aktuality/jak-se-vabi-muzi Začiatok som nezastihol, ale mal tam hosťa ženu a Tá vysvetlovala ako je to vlastne zo ženami, pri výbere partnera, význam niektorých gest. Mňa ako chlapa ktorý nepozná ženy, resp. nie do takej hlbky, ale [...]

Peniaze, euro, kufrík

Rakúski colníci našli na letisku vo Viedni v batožine 700-tisíc eur

28.04.2024 21:39

Rakúski colníci objavili 700 000 eur v hotovosti v batožine na letisku vo Viedni, ktorá patrila dvom bratrancom cestujúcim do Istanbulu.

oheň, kozub, kachle, plameň

Kysucký hotel Marlene horel, požiar strechy už lokalizovali

28.04.2024 19:09

Strechu hotela v Oščadnici zasiahol v nedeľu popoludní požiar, rozšíril sa aj do jeho podkrovných priestorov a ubytovacej časti.

Russia Lenin Death Anniversary

Ruskí komunisti zúria. Tvrdia, že Putinov obľúbený filozof bol silný zástanca fašizmu

28.04.2024 17:00

Komunisti žiadajú prokuratúru, aby posúdila tvorbu filozofa Ivana Iľjina. Riaditeľ školy, ktorú po ňom pomenovali, vidí v pozadí sprisahanie Západu.

spišiak

Ďalšia nehoda politika, Spišiak narazil do plota: Oslepilo ma slnko, vysypali sa na mňa papieriky

28.04.2024 16:54

Poslanec Progresívneho Slovenska Jaroslav Spišiak mal dopravnú nehodu, narazil do plota.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 3
Celková čítanosť: 4742x
Priemerná čítanosť článkov: 1581x

Autor blogu

Archív