Založ si blog

Ženy, muži….hladáme si partnera na celý život

Na napísanie tohto blogu ma inšpirovala včerajšia (22.04.2011) relácia na Prime „Show Jana Krausa“.

http://www.iprima.cz/showjanakrause/aktuality/jak-se-vabi-muzi

Začiatok som nezastihol, ale mal tam hosťa ženu a Tá vysvetlovala ako je to vlastne zo ženami, pri výbere partnera, význam niektorých gest.

Mňa ako chlapa ktorý nepozná ženy, resp. nie do takej hlbky, ale zaujalo ma tvrdenie tejto ženy, že ženy na prvom mieste u chlapa hladajú zdroje t.j. „Prachy“, alebo pokial chcete finančnú zabezpečenosť.

Nepamätám si čo bolo na druhom mieste, ale na tretom mieste bolo až fyzická prítažlivosť. Ale vráťme sa k prvému miestu.

Zmienená dáma argumentovala prečo to tak je velmi zaujimavo s čím by som aj súhlasil. Išlo o to že žena má k dispozícii v svojom živote len niekolko stoviek vajíčok a preto musí veľmi dôkladne zvažovať do koho ich investuje. Samozrejme ide o chlapa, ale chce aby potomok bol zabezpečený po finančnej a morálnej stránke. Aby mal šancu žiť plnohodnotný život.

Iste teraz poviete, že peniaze nie sú všetko, ale jak vravím „Peniaze až na prvom mieste“.  Zdravie je veľmi dôležité, ale pokial by sme zašli až do extrému, tak môžeme povedať, že som zdravý ako rybička, ale nemám peniaze aby som zabezpečil pre osobu svojmu srdcu blízku, takú budúcnosť, aby mal šancu na super život.

Nechcem byť prehnane bohatý, ale podla mňa štandart je pokial idem do obchodu, tak sa nemusím pozerať na cenovku čo čo stojí. Môj otec my vravel že najlepšie je mať nejakú rezervu, na nepredvídané udalosti.

Čo spravíte ked sa Vám napríklad pokazí TV, alebo práčka. Mali by ste mať dostatočný príjem na to, aby ste boli schopný bud zaplatiť opravu, alebo kúpiť novú vec.

To sa týka tej finančnej stránky.

 

Ked nad tým rozmýšlam, tak ja sa asi nikdy neožením, lebo nemám dostatočné finačné zdroje na zabezpečenie. Ale kdovie ??…….možno som natoľko duševne geniálny, že budem mať štastie a nejakú partnerku na celý život nájdem.  😎

Sedím, píšem……rozjímam…

28.04.2011

Dnes som odviezol babičku do nemocnice……možno trocha smutný začiatok, ale aby ste pochopili aké myšlienky my teraz bežia v hlave trocha sa rozpíšem o svojej minulosti, rodine. Kde vlastne začať ?? Bohužial moji rodičia sa rozviedli, ked som mal 5r. a s bratom som ostal u otca. Mama nebola schopná sa o nás starať. Bola alkoholička, užívala pravidelne lieky a [...]

Kdo som a o čom by mal byť tento blog ??

23.04.2011

Nebudem Vám Tu teraz písať, že každý deň pridám nejaký príspevok….mám sice v hlave viacero tém, o ktorých by sa Vás rád zoznámil vážený čitatelia blogu, ale ako vravím….chvílku trvá kým dostanem chuť na písanie, ale zas na druhej strane pokial má múza nakopne, bude toho veľa….sami neskôr pochopíte o čom vravím. Kdo vlastne som ?? Vlastným [...]

polícia

Opitý vodič zdemoloval tri autá, nafúkal takmer 2,7 promile

25.04.2024 12:19

Škodu na vozidlách predbežne vyčíslili na približne 4 200 eur.

Alexander Lukašenko

Rusi takmer nepostupujú, na fronte je pat, je čas na mierové rokovania, vyhlásil Lukašenko

25.04.2024 12:10

Paradoxom Moskvy je, že na mierovú konferenciu odmieta prísť, rokovanie bez jej účasti však označuje za nezmyselné.

Spain Election

Čisté ruky zašpinili dobré meno španielskeho premiéra. Zavinila to jeho žena. Odstúpi z čela vlády?

25.04.2024 12:00

Má pre mňa cenu zostať na čele vlády napriek tomu, že ma krajná pravica a pravica obhadzujú bahnom? Španielsky líder na svoju otázku čoskoro odpovie.

Michal Šimečka, Ide o pravdu

Šimečka v Ide o pravdu: Eurovoľby budú dôležitý signál dovnútra i navonok. Chceme zapustiť korene aj v samospráve

25.04.2024 12:00

Aj v prípade eurovolieb platí, že "nemôžu mať všetko", nebolo by dobré, aby koalícia mala najsilnejší hlas aj v europarlamente, hovorí Michal Šimečka.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 3
Celková čítanosť: 4737x
Priemerná čítanosť článkov: 1579x

Autor blogu

Archív