Založ si blog

Archív: apríl, 2011

Sedím, píšem……rozjímam…

Dnes som odviezol babičku do nemocnice……možno trocha smutný začiatok, ale aby ste pochopili aké myšlienky my teraz bežia v hlave trocha sa rozpíšem o svojej minulosti, rodine. Kde vlastne začať ?? Bohužial moji rodičia sa rozviedli, ked som mal 5r. a s bratom som ostal u otca. Mama nebola schopná sa o nás starať. Bola alkoholička, užívala pravidelne lieky a […]

Pokračovanie článku

Ženy, muži….hladáme si partnera na celý život

Na napísanie tohto blogu ma inšpirovala včerajšia (22.04.2011) relácia na Prime „Show Jana Krausa“. http://www.iprima.cz/showjanakrause/aktuality/jak-se-vabi-muzi Začiatok som nezastihol, ale mal tam hosťa ženu a Tá vysvetlovala ako je to vlastne zo ženami, pri výbere partnera, význam niektorých gest. Mňa ako chlapa ktorý nepozná ženy, resp. nie do takej hlbky, ale […]

Pokračovanie článku

Kdo som a o čom by mal byť tento blog ??

Nebudem Vám Tu teraz písať, že každý deň pridám nejaký príspevok….mám sice v hlave viacero tém, o ktorých by sa Vás rád zoznámil vážený čitatelia blogu, ale ako vravím….chvílku trvá kým dostanem chuť na písanie, ale zas na druhej strane pokial má múza nakopne, bude toho veľa….sami neskôr pochopíte o čom vravím. Kdo vlastne som ?? Vlastným […]

Pokračovanie článku
Putin stratil na Ukrajine už oveľa viac vojakov ako Brežnev v Afganistane. A koľko padlých má Zelenskyj?

Putin stratil na Ukrajine už oveľa viac vojakov ako Brežnev v Afganistane. A koľko padlých má Zelenskyj?

20.04.2024 06:00

Ukrajinci tvrdia, že zlikvidovali viac ako 450-tisíc Rusov. Moskva však hovorí len o 6-tisícoch svojich padlých. K reálnemu údaju sa asi priblížila BBC.

Zbierka na muníciu raketovo rastie, podporila ju i Čaputová. Ďakujeme, bratia Slováci, odkazujú ukrajinskí vojaci z frontu

Zbierka na muníciu raketovo rastie, podporila ju i Čaputová. Ďakujeme, bratia Slováci, odkazujú ukrajinskí vojaci z frontu

19.04.2024 16:30

Ciieľ bol najskôr vyzbierať jeden milión eur. Vzhľadom na obrovský ohlas a ochotu posielať peniaze obrancom, je zbierka bez finančného a časového limitu.

Šokujúci rozchod po 30 rokoch. Babiš s manželkou Monikou oznámili koniec vzťahu

Šokujúci rozchod po 30 rokoch. Babiš s manželkou Monikou oznámili koniec vzťahu

19.04.2024 18:06

Ubezpečili, že ich rodinné väzby zostanú aj kvôli deťom pevné.

Šimkovičová kritizuje slovenské umenie na Bienále v Benátkach: Nerobte hanbu kultúre už aj v zahraničí

Šimkovičová kritizuje slovenské umenie na Bienále v Benátkach: Nerobte hanbu kultúre už aj v zahraničí

19.04.2024 19:30

Ide o reakciu na prítomnosť bývalej ministerky kultúry Silvie Hroncovej na Bienále v Benátkach. Súčasťou vernisáže bol aj protest zástupcov kultúrnej obce.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 3
Celková čítanosť: 4734x
Priemerná čítanosť článkov: 1578x

Autor blogu

Archív